sköna fredag!

Det har varit en efterlängtad fredag trots att jag inte är ledig den här helgen!
Men jag hade en väldigt lung och skön dag. Började 10 och slutade 16! väldigt skönt då jag vet att både Oskar och Anders väntar hemma :) vi gjorde mumsig tacos till oss och god pasta med baconsås till Oskar som han mumsade i sig en hel tallrik av.
Har sett på bolli med Oskar och ätit lite salta pinnar med honom,har precis lagt honom och läst två korta böcker. Favoriter just nu är Totte och Max böckerna :) Sen en och annan traktor bok som han ville bläddra själv i en stund innan vi släcker och killar lite på ryggen och benen :)
Hör honom ligga och gnula och sura lite nu för att han ska sova, men om en stund har han slocknat.
Jag tog en rask promenad direkt efter jobbet också! otroligt behövligt! energi givande som alltid.
Kanske jag också kan hålla mig vaken genom lets dance :) haha
Jag längtar så tills i slutet av Maj då vi far till cypern hela lilla familjen plus Anders mamma och pappa. Lite sällskap och lite barnvakt :) turas om att vara ute och mysa :)
Nu börjar det på tv så det får bli en snabb dusch i pausen istället inser jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback