Ny vecka!

Åter igen måndag som innebär många dagar att jobba. Även att jag bara är ledig onsdag sen jobbar jag hela veckan ut. HELA påskhelgen!(suck) men det blir bra med pengar. Jag får tänka på det. Idag blev det tidig morgon Oskar vaknade halv sex sen var det svårt att slumra om. Blev lite välling och bompa i våran säng sen upp och starta dagen.
Lek och tvätt! sen frukost och iväg på dagis som vanligt. Det är så en morgon ser ut här. Jag har nyss kommit in från en skön promenad. Den gjorde mig gott! jag blir så mycket piggare och orkar mycket mer! jobbar stängning ikväll men det ska nog gå bra. Vi har ju varit hos mamma i helgen. Där har vi haft det så skönt! god mat och mys. lite sovmorgon och mycket friskluft! Nu ska jag fortsätta med mina sysslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback