helgens sista dag

Snart är helgen slut och det är en hel vecka kvar tills nästa som är min hel lediga helg!
Fredag,lördag och söndag. Den ska vi spendera i stugan hemma hos min mamma. Länge sedan vi var där nu och en hel helg kommer jag inte ens ihåg sist vi var där.
Jag ska städa genom Oskar barnkläder vilket jag borde ha gjort för länge sen men det har kommit annat ivägen, Jag kan inte spara massa kartonger med kläder. Har bestämt mig för att spara det som är oslitet och en del söta favoriter.

Ska packa ner promenadskor och kläder och gå runt sjön när jag är där! det blir en bra bit det. Vet inte hur vägarna ser ut där men hoppas på det bästa! Ska dar med Anders också! hehe.

Idag efter jobb klädde jag om och gick ut på rask promenad innan jag och Anders möttes hemma för att sedan gå ner till Annika och Nisse där Oskar redan befann sig och åt god middag! gjorde magen glad!
Nu har vi precis lagt Oskar som stökar och bökar och protesterar för fulla muggar. Han kämpar för fullt för att orka hålla igång och vara vaken ännu längre bara för att han vet att det är sovdags. Det går verkligen i perioder hur han sover.

Ska krypa upp i soffan ett tag nu innan jag blir för trött och måste sova :)
ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Trist att det ska vara så, bättre om man kan komma överens med varandra när man vill ha semester..

Brukar ta bussen som går 20.30 när jag har stängning. Det går en buss då som inte är utsatt på nån turlista.
Vore supersnällt om jag kunde åka med dig nån gång, alltid skönt att komma hem fort på kvällen :)

Nu är det dags att gå till dagis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback