Dagen innan min jobb helg startar

känns det som i alla fall,man har ingen riktigt helgkänsla längre när man jobbar såhär. Anders har ju alltid helg kl 16 på fredagar och det är alltför sällan jag får dela den med honom och Oskar. Påsk är ju en familje helg men vi får lösa det på bästa sätt ändå. Lite påskpynt ska vi få till har jag tänkt! ska åka bort på fröken fräken imorgon innan jobbet. Dom har ju så mycket fint! har sett en jätte fin tupp där,jag hoppas att dom har kvar den :)
Idag är vi lediga låg och drog oss till halv åtta i sängen imorse. Sen kom morfar vid tio då hade vi precis städat klart och jag fick lite tid att gå på promenad.Oskar vilar lite nu för sen ska vi ut till Birsta och kika på present till kusin som fyller år imorgon.
Ha en skön onsdag!

Kommentarer
Postat av: angelica

hej vännen! hur är det? längesedan du uppdaterade här nu! :) vi hörs snart! kram

jar nu ockå skaffat mig en blogg :) hehe!

Postat av: Anonym

Blogga då!

2008-05-06 @ 10:30:46
Postat av: Josefine

GRATTIS på födelsedagen sötaste!!pUSS

2008-05-25 @ 10:01:25
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: HannaEvelina

Hej, min namne :) Fick för mig att skaffa mig en blogg ikväll, men så har du tagit vårt namn. Antar att det är först till kvarn som gäller. Såg att du hållt på en stund. Får bli HannaEvelina2 :)

2008-10-11 @ 00:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback