Äntligen fredag!

Min lediga helg har börjat! Vi klev inte upp förrän 08 imorse så skönt med lite sovmorgon,men det lär inte bli fler av dom den här helgen för när vi sover hos min mamma så vaknar Oskar alltid super tidigt och ska upp på en gång och leka med allt och hundarna. Stackars hundarna den här helgen! :)
Jag har hunnit ut på prommis idag medan Oskar var hos farmor en timme sen gick jag förbi där och plockade upp honom. Nu har vi ätit lunch och väntar på att morfar ska komma förbi en sväng innan Oskar ska vila.
Blir nog en lång kväll hemma hos mamma innan Oskar vill sova :) hehe. ska köpa med lite helg godis såklart!
Jag ska passa på att duscha och packa lite medan han sover, Sitta vid tvn en stund och slappa lite. måste ju göra det också när jag är ledig!
Vi har redan tvättat en maskin och det räcker idag. Tar resten på Söndag då vi kommer hem då kommer det förmodligen vara massa mer smuts kläder.
Jag ska ta långa promenader hela helgen och passa på att njuta av att jag kan gå vilken tid jag vill!! inte passa in med dagis och jobb! härligt härligt!
Och det var evigheter sen vi var hos mamma och det ska bli så skönt att komma hem. Man kan släppa allt och inte tänka på något viktigt som man absolut alltid gör då man är hemma.

Nej nej nu får vi besök! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback