lite tid över/en speciell dag!

sitter här och slöar en liten stund tills det är dags att hämta Oskar från dagis, han har äntligen blivit frisk och idag protesterade han  inte heller när vi skulle iväg. Han ville på en gång gå till Inger sin fröken när jag skulle gå.
Det kändes så skönt! han har nog lekt mycket idag och kommer förmodligen att vara tok trött ikväll :)
Idag fyller min älskade Anders år! vi planerar inget speceillt mer än bjuda familjen på tårta och fika. jag har köpt ett mjukt paket :) hoppas han blir glad,för sedan har jag en till överraskning! En helg för bara han och mig i Stockholm :) bara mysa och shoppa lite :) kan inte bli bätre! vi behöver verkligen varandra lite mer! Det är sällan det finns tid för oss själva.

Nej nu ska jag iväg och ordna en del,ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback