uppfriskande!!

tänkt vad en rask promenad kan göra för att få kroppen att komma på rätt spår igen. Imorse när jag vaknade var jag en vandrade gäsp! som kände för att krypa tillbaka isängen igen. Jag skulle lämna Oskar 9:30 sen lockade ju såklart tanken att gå hem och försvinna under täcket ett tag till innan jag ska iväg på jobb.
Men jag tänkte ge envisheten ett försök. Klädde mig och promenerade med Oskar till dagis sen blev jag plötsligt piggare vilket jag redan hade förstått att jag skulle bli. Det var verkligen värt att inte ge med sig till tröttheten! jag fortsatte fter jag lämnat Oskar på en timmes skön och rask promenad. Riktigt skönt! Nu känner jag att jag kommer orka med mycket bättre på jobbet. Ikväll blir det i alla fall mys hemma med Anders. Slå in det stora paketet till Oskar och se tv. Ska skynda mig in i duschen sen på jobbet. Gå ut en promenad du med,det är verkligen värt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback