Jobb på Jysk

Jag börjar till veckan :) deltid med chans till mer men jag behåller mina fasta tider på Willys! :)
Jag trivs så bra där med alla arbetskamrater och självklart hoppas jag göra det på Jysk med.
Det ska bli spännande samtidigt som det är mycket mycket nytt att lära sig av sortimentet.
Men det ska nog gå bra. Jag kommer att få längre arbetspass men tidigare kvällar!
Det fungerar bra för mig, då hinner jag umgås med Oskar och Anders mer :)

Jag sitter och väntar nu på att jag snart ska iväg på en till intervju! :) lite nervös hehe.
Men jag kan inte göra så mycket mer än att vara mig själv.
Mycket hela tiden nu jag blir lire snurrig när det gäller jobb, jag försöker få ett bra schema och planera in allt som ska göras där i mellan också :) mycket pusslande!
Ska bli skönt ikväll att åka iväg och träna! Afrikans Power dance! helt sjukt roligt! och vilken energi
man får! Väldigt väldigt rekomenderat från mig!

nu är det nog dags att klä mig och brassa ner till staden!

Kommentarer
Postat av: Fia

Oj va kul! Hoppas att du får det!!:-)

Postat av: Anonym

Vart tränar du?

2007-10-05 @ 07:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback