inget världsligt problmen

endast en fundering...jag har fått energi att fixa hemma ikväll. Mina två största problem är gardiner till köket och hur sjutton jag ska organisera på våra två lack hyllor i tv-rummet,som jag för övrigt är riktigt less på! Dom är onödiga och har ingen som helst förvaringsmöjliget. De är stora långa och otympliga men fyller väl ut en del.
Vårt nästra projekt här hemma efter jul är att tapetsera,lägga nytt golv och köpa ny soffa dit in! och jag längtar verkligen! vardagsrummet är ju det rummet som vi hela familjen spenderar mest tid och och som vi trivs minst i.
Så det är verkligen dags att göra något åt inredning och framför allt färg! måste ha  mer liv där inne när det är så stort och kallt. Någon som har tips angående lack hyllorna hur jag ska göra det lite mer plåttrigt/hemtrevligt/mysigt på och kring hyllorna. nåt som fyller ut och ger lite liv!
Också problemet med gardiner til köket. Har vinröda/röda konstigt färg som jag har haft på hösten och julen eftersom don inte är riktigt julröda så har dom fungerat som höst gardiner också.
Jag vet inte om jag ska ha bruna,riktigt mörkrbuna eller om jag ska köpa tomteröda nya gardiner! :) men då är det ju de att jag har fina julkrukor som jag har som passar till de vinröda gardinerna så det stället till en del att byta ut till omteröda! :) vad jag strular till det och jisses vilket långt inlägg. Jag hoppas i alla fall att någon tog sig tid och läste som kanske kan komma med ideer som kan inspirera mig! behöver råd!
Ska lägga in bild på köket och tv-rummet så ni ser hur det ser ut. tack på förhand! :)

   

Kommentarer
Postat av: Emma

Skulle nog satsa på vitt och silver till jul.

2007-10-20 @ 01:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback