Idol och djupa tankar

Kikar på Idol upppallad med kuddar i sängen,hur skönt som helst efter en dag på jobbet.
Idag inträffade det något mindre kul på jobbet. Kristian säljchefen fick åka ambulans till sjukhuset pga smärtor i bröstet. Jag har inte hört något om hur det gick heller,för Fredrik som är butikschef åkte med och kom inte tillbaka under tiden jag jobbade. Man ska verkligen vara rädd som sin hälsa! det här fick mig att tänka extra mycket på mina nära och kära.
Jag har blivit så väldigt känslig när det inträffar tråkiga saker,jag får sån medkänsla för de drabbade och det gör ont i mig när jag tänker på hur  fruktansvärt hemskt det skulle kännas om det hände min familj och nära något och framför allt om det skulle hända Oskar något. vilken fruktansvärt hemsk tanke,han är ju verkligen mitt allt tillsammans med Anders. Min solstråle som gör dagarna till den bästa vardagen man kan tänka sig,trots motgångar och perioder av ned och och upp gångar så är han helt klart den bästa vän man kan tänka sig. Han har så oerhört mycket kärlek att ge den lilla pojken! Och jag älskar honom!
Ja borde nog runda av nu och lägga huvudet under kudden kanske och somna. Men jag har liksom så mycket i tankarna ikväll så jag tror jag blir med ett tag till.
Snälla är det inte någon som har en ide till mina frågor i tidigare inlägg??

Kommentarer
Postat av: josefine

puss sweetie!! varma kramar, jag ær som dig....tænker direkt att det kan hænda oss hjælp!!
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback