Frukost stund

image322  tillsammans med min trogna favorit All Bran Regular,A-fil och russin!
Att ha stadiga rutiner på morgon gör verkligen en stor skillnad på min dag. Vaknar jag och får mysa en stund tillsammans med Oskar och Anders i vår säng innan Anders ska iväg och vi ska upp och börja med allt som ska göras innan dagis och jobb. När allt flyter på morgonen så mår min kropp mycket bättre och det blir mindre kaos i mitt huvud! Jag har nyss kommit in från prommis,gud så det blåste men jag hade klätt mig med underställ och vidtäta kläder så det gjorde mig ingenting. Solen sken så jag märkte inte av blåsten så mycket. Var rosig om kinderna när jag kom in :) känns jätte skönt! och jag har ny energi att fortsätta dagen med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback