göra om hemma

Jag är i behov av något nytt,eller rättare sagt en förändring i vardagsrummet! är bokstavligen spy le på soffan,eller mer  på färgen! den gör att det blir begränsat med vilka färger man kan blanda där inne. Det är höst och snart vinter vitt ute och jag vill mörka till det lite där inne, orange,rött eller grönt?! men det skulle se hemskt ut till vår soffa! Blir smått le på den nu. Vi har länge pratat om att köra igång med renovering av vardagsrummet men vi hade tänkt vänta till efter jul. Men jag vet inte det jag! får jag ett finger med i spelet är Anders snart med på mina noter också hehe. nejdå men vi trivs inte alls bra där inne nu. Vill ha ett rogivande och mysigt vardagsrum med tanke på att vi spenderar mycket tid där hela familjen. Och en ny soffa står med på listan! kanske man kan köpa överdrag till den vi har nu så den blir lite roligare? nån som har förslag eller inrednings tips?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback