tisdag kväll

Oskar har precis somnat efter en kanon bra dag
på dagis! han hade ätit två potioner till lunchen,lekt utomhus och
sovit bra.
Jag blir så glad! han börjar äntligen trvias :)

Anders jobbar på i badrummet och jag fick äntligen sätta mig på
rumpan en stund.
På något konstigt vis kan jag aldrig hitta på något
att göra då Oskar har somnat. Allt blir så ovanligt tyst och stilla.
Men snart börjar desperate housewives!!!! :)
då är jag bänkad framför tvn i alla fall vilket säkert många
andra också är!

Nu ska jag se över ordningen i min garderob!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

du verkar ha haft en bra dag, och desperate Housewives får man ju inte missa :)
Ha det bra!

Kram Mimmi.

Postat av: hanna-evelina

ja en skön dag! tackar solen för mycket av de :)

2007-03-13 @ 20:21:15
URL: http://hannaevelina.blogg.se
Postat av: angelica

hoppas det blir sol imorgon också!! =) ring min innan prommenad, typ 10 min =)
kram

2007-03-13 @ 23:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback