tidig uppstigning åter igen

Oskar kommer nog fortsätta vakna tidigt.
Idag väckte han oss kvart i sex,det vore ju
bra om han kunde sova till kvart över i alla fall
då Anders kliver upp.
Anders behöver den sömnen. Tycker så synd om honom
som kliver upp varje morgon och kämpar upp till sitt
tunga jobb!

Önskar dessutom att jag kunde få ett jobb! jag vill inte helldre än att
jobba och göra rätt för mig.
Vi skulle kunna göra mer saker spara till något speciellt.
Det är verkligen trist att gå hemma om dagarna.
Jag försöker aktivera mig så gott det går!
Det blir mycket träning och fix hemma!

Idag är det sista dagen på dagis för den här veckan.
Dagis fungerar så bra för oskar nu och det
märks att han behöver stimulansen.
Hemma blir det aldrig riktigt samma sak.

Jag ska ta mig en morgon promenad sen hem och försöka putsa lite fönster.
Tänkte passa på då¨det är varmt ute,för mot slutet av helgen kommer
kyyyylan igen!!!
Vill inte! men vad kan man göra?`

Dags för frukost nu sen klä på oss.
Ha en bra dag ni med det ska vi försöka ha :)

Kommentarer
Postat av: angelica

tack för ännu en härligt prommis =) så skönt o komma upp vid 9 tiden =) lovely! nu gröt som står på schemat som du vet =) hahaha!
kram hörs sen

2007-03-15 @ 10:28:58
Postat av: angelica

tack för ännu en härligt prommis =) så skönt o komma upp vid 9 tiden =) lovely! nu gröt som står på schemat som du vet =) hahaha!
kram hörs sen

2007-03-15 @ 10:29:00
Postat av: angelica

tack för ännu en härligt prommis =) så skönt o komma upp vid 9 tiden =) lovely! nu gröt som står på schemat som du vet =) hahaha!
kram hörs sen

2007-03-15 @ 10:29:20
Postat av: hanna-evelina

jepp och spinning för dig! själv så ska jag sätta igång med fönster putsningen! blää!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback