sommaren är här!

äntligen! fint väder i 5 dagar nu hoppas det håller i sig i helgen också! för då
är jag ledig!! :) första helgen.
Snart börjar sommarschemat och mina arbetstider blir mer normala,kommer inte
jobba lite mycket kvällar. Skönt det! så jag hinner hem och träffa Oskar innan han lägger sig
och mysa mer med anders. Perfekt med balkongen nu när det är såhär
varmt och fint om kvällarna.
Jag inhandlade en jätte fin solrosblomma dit ut igår :) så nu är det somrigt där ute!

Vi är vaken tidigt här på mogonen. Det har blivit så de senaste dagarna,tror det beror på att det är så ljust ute. så Oskar tror att det är dags att kliva upp runt 04:30. Han är tok trött runt åtta och jag får lägga honom och
låta honom sova en 30 min innan vi måste upp och iväg på dagis.
Det gör ju inte saken bättre att jag blir tok trött också och ska iväg och jobba sedan 12 timmars pass! puh!
men allt verkar fungera än så länge i alla fall! :D snart rasar jag väl ihop. men skönt att både jag och Anders ärledig imorgon. Det ska även vara fint väder då med. Så vi planerar att eventuellt åka och hälsa på hans
farmor en sväng. Det tycker nog Oskar är roligt, att kunna springa fritt på ute på deras gård.

Nu ska jag försöka väcka Oskar och dra iväg på dagis. Ha en strålande dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback