träningsvärk!

ont! men en skönt påminnelse om att kroppen rör på sig och mår
bättre! :)
Jag blir mycket piggare av att träna riktigt och regelbundet igen,jag
blir på bättre humör och och orkar mycket mer.
Men jag är som vanligt döds trött på eftermiddagen :) hehe.
Kommer jag nog alltid att vara.

Gud så himla gärna jag vill ha ett jobb nu! klarar inte
av att gå hemma länge till. och jag vill tjäna lite mer pengar
så vi kan göra mera :)
men imorgon ska jag på aställningsintervju men det känns
oseriöst!
men vi får se vad det blir.

Nu ska jag lägga mig på sängen en stund och blunda medan oskar sover :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Va kul med intervju, hoppas att det går bra!

Postat av: elsa

Håller tummarna att intervjun går bra, vart är det du sökt? =)

2007-01-09 @ 14:20:26
Postat av: hanna-evelina

det är genom manpower! kundtjänst jobb!

2007-01-09 @ 14:31:04
Postat av: josefine

lycka till!!!!

2007-01-09 @ 21:46:44
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback