kom iväg och tränade

och det känns otroligt skönt så här efterråt!
jag körde lite kondition och sen armar. Blev ett snabbt pass
men et svettigt!
Man funderar på hur mycket gifter man har i kroppen egentligen
som kommer ut genom porerna. Blää! allt man ätit under jul och nyår
bara väntar på sin tur!!!

Ser ur att gå hyffsat bra med mina nyårslöften :) tycker det
känns så i alla fall. men dom förblir "lite" hemliga ett tag till, tills
jag känner mig riktigt nöjd med mitt resultat då kanske jag avslöjar :) haha.

Ne nu tror jag att Oskar har somnat,då ska jag gå och ta en efterlängtad
dusch! sen var det ju tänkt att det skulle bli slappning framför tvn men
har kommit på att det är dags att göra något åt garderoberna.
Har tagit bort kuddar,täcken och överkast tar hem det till mamma så
länge,när vi ändå inte använder dom.
Tänkte ta in alla oskars sängkläder och handdukar från han garderob in till
oss istället.
Han fick så mycket nya kläder i julklapp så byrån och en hylla i garderoben räcker inte måste
använda trådbackarna också :)

oj så mycket svammel! men jag har ju kommit in i det
här med bloggningen nu! hehe
svårt att sluta!

Kommentarer
Postat av: Eva

vi vill höra lite skvaller nu, berätta om nyårslöftena!:)

2007-01-04 @ 20:26:24
Postat av: hanna-evelina

det känns som mina löften inte kommer att hållas om jag skvallrar på en gång :) måste nog försöka med dom ett tag till i alla fall. inga speciella löften :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback