Snart är det helg!

Jag tycker att den här veckan har gått så fort!
hehe hur ofta kläcker man inte den komentaren egentligen?
men så känns det i alla fall idag :)

Nätterna den här veckan har varit väldigt bra! Oskar har sovit kanon bra och det märks
på hans humör!
Idag lämnade jag honom på dagis vid nio och ska hämta honom
igen när han vaknat runt 13:30.
Lagom långa dagar för honom som fortfarande inte trivs så bra :(
Känns lite hemskt att han kanske måste börja gå heltid om jag skulle
få jobb.

Jag har nyss ätit all bran och pustat ut efter träning!
Idag känner jag mig lite trött :/
Har börjat få sådär ont i magen igen också!
inte bra med oro i kroppen!
Men snart så blir det bra! och ännu bättre hoppas jag!

Mitt projekt med tvätten igår gick inte allt för bra :) haha
vad har det tagit åt min ordningsamma sida!?
kan det kanske ha att göra med att oskar jämt vill vara med och hjälpa till? :)
hehe tror det.

Nej ska ta mig en efterlängtad dusch sen får jag se vad jag tar
itu med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback