lite ur banan

idag och för övrigt också :)
badrumsrenoveringen tär på mig känner jag,men jag kan väl säga att
jag har en rätt lugn inställning till det hela.
Det går ganska bra att bo som vi gör,ganska skönt också att slippa
tänka på städning. Det får vi ta  när allt är klart. Göra en ordentlig
städning av leägenheten.

Det har stått still ett par dagar nu, men idag kom rörmockaren på morgonen och godkände
läggningen av nya golvbrunnen och rören. Lite framsteg. Nu ska HSB gubben som jag kallar
honom komma och godkänna han med. ONÖDIGT!
Nu är det förhoppningsvis dags för gjutning av golvet!!!

Sitter hemma hos Angelica nu. Vi tog ett tidigt träningspass imorse efter
vi lämnat oskar på dagis.
Det går för den delen mycket mycekt bättre för oskar på dagis!
Så kul! n ukan jag lämna honom där med gott samvete, kan jag hämta honom
och veta att han har haft roligt ätit riktigt och sovit gott!

Det märks de dagarna vi är hemma att det blir lite annorlunda.
Han sover kanske lite längre på morgonen somnar senare på dagen och lite senare på kvällen.
Jag får  väcka honom efter en trimme annars somnar han så sent på kvällen.
De degar han varit på dagis är han regel helt slut på kvällen men ändå på bra humör.

Idag är det trååk torsdag och kvällen kommer blir seg. Anders kommer nog
försöka hinna med att träna och ingenting finns det att se på tv heller! blä!
hehe vilket långt inlägg om ingentign egentligen.
men sitter så skönt här i angelicas soffa och fingarna far av bara farten.

Snart dags att hämta oskar så jag ska ta och avrunda här.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Linnea

alltid lika kul när du bloggar, händer lite för sällan bara:) hehe hoppas på bilder av renoveringen å på er såklart. hoppar in i bland å läser. ha en trevlig dag du med/linnea

2007-02-22 @ 13:45:04
Postat av: hanna-evelina

tack! det är alltid kul att någon läser :)
jag är dålig på bloggning,beror oftast på att det så mycket annat som kommer i vägen om dagarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback