inte närvarande

på ett bra tag. riktigt slarvigt med bloggen!
Jag har inte haft ork eller lust att sitta vid datorn så mycket
på sista tiden. Jag har tränat och lekt med Oskar :)
Det är min vardag det!

Imorse var vi ut på lång promenad hela lilla familjen :)
Så kul att anders ska börja gå med oss också.
Fick känna på att det är tufft att gå med vagn och man går rasktakt!
lite små roligt faktiskt!
Det började dock snöa lite på oss men det gick bra ändå.

Nu är det helg och det känns som den snart är slut!
Idag ska Oskar få åka och sova hos mormor :) jag och Anders ska få
lite tid för oss själva.
Först hade vi planerat en hel mys eftermiddag/kväll men hehe vi har planerat om
lite! Vi ska fixa hemma. sätta lister som fattas  plocka ur badrummet,för
nu ska den efterlängtade renoveringen starta på söndag.
Om allt går som vi tänkt är det så gått som klart efter nästa helg!
Helt underbart! och nu finns det ingen återvändo eller lathet
som kan stoppa!

jag ska lägga ut lite bilder som vi knäppt från senaste dagarna som varit :)

Kommentarer
Postat av: josefine

jaaaa bilder!! ha så mysigt!kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback