sover som en liten gris

Mitt charmtroll har somnat! lugnet har lagt sig över lägenheten :) Vilken dag!
varmt och jobbigt med tvättstuga nere. Oskar var inte alls pigg på att följa med ner flera ggr. Han ville leka med alla gubbar och bygga hus av duplo. Hehe han är så finurlig och det märks att han gillar att dona och plocka. Han leker gärna med massa småsaker som han stoppar i lådor,askar och väskor eller skjutsar runt dom på bilen sin :)
Tror han har fått det av mig :) mycket humör kommer i alla fall från Anders men det är bra att han har lite humör och lär sig säga ifrån.
Ja just det! vi får middags gäster idag! mormor och Göran :) det ska lagas potatis gratäng och kotletter. Sen får vi se om jag kanske bakar något också :)

Kommentarer
Postat av: mini

åå va kul att jag hittade en till mami som bloggar! mini


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback