sommaren är kort!

Det mesta regnar bort....stämmer in det här året i alla fall!
solen lyser dock ute nu men ingen jätte värme och jag tror inte det blir någon strand för mig idag. Jag ska passa på att dona lite hemma vilket det blir lite av nu för tiden. Jag börjar 15 och jobbar till stängning så det kan vara skönt att komma hem sen och allt redan är gjort.
Hoppas att Anders får tag på dom som ska komma och kolla vad det är för fel på vår tvätmaskin!
Jag överlever inte utan den speciellt länge till! högen av tvätt växer i tvättkorgen! det går undan då man har barn.
Jag vill kunna hålla efter och känna att det inte behöver bli kris på något i garderoben! Haha märkte häromdagen att det faktskt börjar bli kris på underkläder i min garderob! :)
Jag är ledig imorgon och Oskar också så vi ska ha en mamma och Oskar dag! Åka på ikea och leka i lekparken hela dagen, är det fint väder åker vi nog upp till norra en snurr!  Ha det så glatt!
Tråkigt att ingen annan är ledig nu! semestrarna börjar ta slut nu det märks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback