lite snål?

kan det kanske löna sig ibland eller jag vet inte. Blev nämligen lite irriterad på H&M nyss.
Fick ett mail där det stod 10% på hela barnsortimentet. Det stod inte när ifrån det började gälla bara hur länge det gällde. Jag beställde för 1½ vecka sedan massor med kläder åt Oskar inför dagis starten nu. Alla nya baskläder och lite inför vintern. Det blev rätt mycket och ganska dyrt. Blev lite irriterad över att det där mailet kommer nu! Så jag ringde och rev i och tyckte att det var dåligt! fick veta att erbjudandet började gälla den 3 augusti och jag beställde såklart någon dag innan det. Men eftersom jag handlar nästan alla barnkläder hos dom fixade hon rabatten i efterhand på vår faktura!
jag brukar mycket sällan klaga men idag var det befogat! eller kan det bero på att jag håller på att bli snål?!
NEJ! jag får skylla på att jag inte riktigt är mig själv den här veckan och behöver arga av mig lite ibland tror jag. Man kan inte alltid gilla läget och finna sig i allt.

Kommentarer
Postat av: Fia

Men schysst av henne att du fick rabbaten ändå!
Kul att du börjat blogga lite mer igen!!:-)

Postat av: hanna-evelina

ja det var snällt! :) ja jag ska försöka mig på lite bloggning hehe.

2007-08-15 @ 13:19:44
Postat av: Anna

Bra att de gav dig rabatten ändå. Jag brukar alltid vänta ett par veckor efter katalogen kommit eftersom de alltid ger 10% då osv sen mer osv...
Ha det gott!

2007-08-15 @ 16:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback