grått ute!

Idag är det grått och regnigt ute! väldigt tråkigt men utmärkt att ha en fixar dag!
Det känns som Sommaren är slut nu,det har ju redan börjat lossna löv från träden :/
Känns aningen jobbigt att se sommaren försvinna sådär!
Men hösten brukar ju kuna vara mysig den men bara att man måste vänja sig
att klä på sig mer kläder.
Anders semester är egentligen slut nu men han har tagit några dagar pappaledigt just för inskolningen och Oskar skull. Jag jobbar mycket nu inann mitt sommar schema är över. Till hösten kanske det blir lite jobb,vi får se!

Idag ska lilleman på dagis igen,fra veckan gick riktigt bra och det känns så otroligt skönt!
Märks att han gillar att leka med andra barn och han kommer nog att trivas bra på
nya dagiset! hoppas vi på i alla fall! :)

Hoppas på att få lite vettigt gjort idag! så som promenad trots skit väder! köpa nytt regnskydd till vagnen ftersom vi sålde de andra tillsammans med liggvagnen.
Åka in på coopbygg också och höra efter vad dom kan göra åt vår tvättmaskin som envisas med att
inte skölja ur tvättmedel samt sköljmedel riktigt!
Jag är ju beroende av tvättmaskinen! :) mycket också för att det aldrig går att spontan boka tid nere i tvättstugan.
Alltid knök fullt!

Tänkte kika lite om jag har lite bilder seda helgen :) kan jag uppdatera med lite kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback