från en dag till en annan

Så var det pötsligt höst! Jag gillar hösten men tycker att det är synd att måsta ta farväl av sommaren.
Man blir lite ledsen över att den tar slut så snabbt! men samtidigt ställer kroppen in sig på lite mer mys när det blir höst. Det är skönt att klä på sig sådär lagom mycket kläder då man går ut och fortfarande kunna känna Solen värma lite. Den kallaste vintern vet jag inte riktigt hur mycket jag gillar. Den är Okej om man har mycket tid över men annars kan jag nog tycka att allt tar mycket längre tid och man får stressa lite mer. Inte nog med alla kläder man ska ta på sig man ska ju hinna skotta av bilen,få den varm! och ta med i sina beräkningar på att det kan vara kaos i trafik och man vill ju inte komma för sent.
Ne så det krävs mer planering under vinter halvåret. Jag önskar att jag var mamma ledig hela vintern :) Gud så skönt det skulle vara hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback