för mig är det fortfarande Söndag

det känns inte som en måndag morgon för mig idag eftersom jag jobbat hela helgen och äntligen är ledig en dag så blir det knas med allt. Jag och Oskar sov till 07 vi vaknade inte av Anders klocka,jag vaknade till lite hlavt när jag fick en hejdå puss men sen somnade jag in igen. Känner mig utvilas och fylld med energi idag!
Ska försöka pyssla lite idag. Först ska Oskar på dagis vid 09 tiden till 14. Då tänkte jag ut och gå och dammsuga hemma. Sen borde jag egentligen åka och handla med tror jag tar det senare.
Fick i alla fall tag på dom som ska reparera tvättmaskinen så dom kommer förhoppningsvis nu under veckan! Det  måste dom! haha. En lång jobb vecka återstår men sen kanske jag blir lite ledig får se hur schemat kommer att se ut.
Jag känner att det vore roligt att planera en fest igen! lika lyckad som sist! :) Ska höra mig för med Anders och några fler får vi se vad vi kommer fram till. En höst fest! mysigt!

Nej nu måste jag jaga ikapp Oskar och få på honom lite vettiga kläder! ha det bra!

Kommentarer
Postat av: angelica

gud så skoj att du börjat blogga igen!! =) kram

2007-08-20 @ 12:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback