En stunds vila

sätter mig ner en stund, jag passar allt för sällan på att vila och ta det lugnt när jag har tid för mig själv.
Det är så mycket jag vill hinna göra på den tiden. Saker som jag egentligen inte behöver göra på min tid!!
Jag lämnade Oskar i morse och det gick väldigt bra idag. Kändes skönt att hans fröken Inger var där idag.
Det känns alltid tryggast då.
Efter det gick jag direkt på skön power prommis! i solen var det faktiskt riktigt skönt idag! den luften behövde jag verkligen idag! Vaknade till riktigt och fick mer energi!
Jag börjar nämligen jobba kl 15. Det kunde ha varit världens skönaste jobb dag idag eftersom jag skulle ha slutat 19:15 men efter det är det bara att fortsätta med inventering! all night long!
Ska ju även orka upp och jobba lördag söndag.
Det tråkiga med den här veckan är att jag nästan inte hunnit träffa Anders något mer än någon timme på kvällen innan vi somnar.
Men nu är i alla fall presenten till Anders klar kan man säga! och jag längtar tills han ska få veta vad det är!
Då kommer vi få lite tid för oss själv :)

Nu är det dags för mig att göra iordning lite lunch och duscha ensnabbis och bege mig ner på stan och köpa vindbyxor till Oskar, Det ska ju envisas med att blåsa hela tiden!
Hoppas ni har en berikande dag! hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback