Åter igen jobb

Snart dags att åka iväg om sådär 40 min. Har precis duschat efter en riktigt skön powerwalk! känns så bra att jag har kommit igång igen. Synd bara att jag inte alltid kan gå på morgonen. Börjar jag tidigt så hinner jag inte med tanke på att Oskar ska på dagis också. men då får jag gå på efterniddagar eller kvällar.men jag tycker det är klart skönast tididigt på mogonen spciellt när det är sommar och solen är uppe. Då har det heller inte hunnit blivit så varmt än.
I helgen planerar vi att åka hem till min mamma och vara där,liksom sista helgen på sommaren. Nu kommer hösten och det är dags att köpa vinter kläder. Brr! tänkt så mycket kläder man måste ta på sig! allt tar så mycket längre tid då.
Nej dags att fortsätta göra mig klar nu. förresten är det någon som vet vad ett Me and I party är för något? jag har ingen koll alls.

Kommentarer
Postat av: emma å

Tja..me and i pasty innebär att det kommer hem en tjej till en ( man
bjuder in sina vänner) och visar olika sorters kläder för både mamma och barn..fina kläder med olika mönster och figurer på ..en aning dyrare än kläder du handlar i en vanlig butik..jag har handlat där..tjusigt..kola hem sidan..ciao

2007-08-22 @ 20:31:14
Postat av: hanna-evelina

tack emma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback