Pappa är hemma med oss idag!

Anders är hemma från jobbet idag.Jippie vi blir jätte glad! :D
trots att stackarn har ont i ryggen så är vi glada att
få ha honom hemma med oss.

Vi har ringt och bett om att få lägenheten väderad så vi vet :)
sen förhoppningsvis blir det mer värd efter att badrummet är klart!
blir den värd 210 000 så blir det toppen men hoppas på mer
såklart!
För oss är den ju värd jätte mycket men så blir det ju hehe.

Lille oskar sover en stund nu jag tänkte ta och äta lite halv sen lunch.
Bättre sent än aldrig!

längtar till jul så jag får pynta och dona!
Jag och oskar ska baka pepparkakor framöver här.
Känner på mig att det kan bli Ikea för mig idag :)
har så mycket så plock jag ska köpa.
Kanske kan få anders artt stanna där en sväng i eftermiddag då
vi ändå ska ut och köpa klinker till golvet i badrummet :)


Kommentarer
Postat av: joss

tänk så gott m lussekatter o mjölk....mmmm!

Postat av: hannaevelina

ja verkligen gott!

2006-10-24 @ 19:39:50
Postat av: angelica

o idag fyller prinsen 1 år!! =) GRATTIS Oskar! gud vad fort det har gått! kram till er

2006-10-25 @ 12:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback