Sommar är här!

Äntligen har värmen kommit! hoppas den stannar ett tag.
Så skönt att slippa ha långbyxor och koftor. Idag har det varit super skönt väder svala fläktar!
har tillbringat min dag ute på "lilla" landet tillsammans med jossan hemma hos hennas syster och barnen. Bara tagit det lugnt :) trevligt!

Jag sitter här helt slut ikroppen,ska lägga mig snart. Ska upp tidigt imorgon ut på promenad och sen fara hem till mamma.
Känner mig så lycklig och glad inombords. Jag har mina två älsklingar och vi är en liten
kärleksfull familj som pinnar på och sliter för vårat lilla hem :)
Var nyss in och kikade på lillfisen som sover så sött i sängen.
Såklart på magen och ingen kudde eller täcke! hehe ...ska breöver
honom filten sedan innan jag lägger mig,vill inte att han ska frysa.
det bästa som finns är på morgonen då oskar somnar om i sängen med mig.
Han rullar och han bökar på innan han oftast somnar tätt intill min mage,och jag blir
så sömnig varje gång jag ligger brevid honom,antagligen slappnar jag av för att jag
vet att allt är bara bra och att han är nära mig om det är något.

Han är den finaste lillemannen :) mamma och pappas älskling!


Kommentarer
Postat av: Joss

Det är lycka!! Tänk så jag längtar nu..... Mysigt igår :)

2006-06-30 @ 07:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback