Sitter här...

och är jätte trött,borde egentligen släppa allt och gå och sova,men har absolut ingen lust med det!
Vill göra klart mina små projekt.
Städar ordning i garderoben samtidigt som jag ger mig på att sy upp gardinerna.
Så mycket som jag vill göra på en gång!
Hinner ju inte nåt imorgon,för vi åker rätt tidigt på morgonen.

Ska försöka och gå en morgon prommis imorgon också,hoppas benet tillåter!
också är det ju såklart extra svårt att kliva upp då Anders är hemma. Kan man ju sova en stund tillsammans alla tre på morgonen :)

Nej alla sysslor kallar,dom nosar mig i nacken hela tiden! puh!
varför ska jag jämt hinna med allt!?
jag kan ju inte vara superwoman! skulle dock inte heller platsa i trikoer :D


gonatt...

Kommentarer
Postat av: Joss

hehe kanske vi ska ta på oss trikåerna o va superwomen? :)

2006-06-24 @ 16:29:00
Postat av: hannaevelina

hehe ja ikväll ska jag ta på mig dom! :)

2006-06-24 @ 18:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback