på fix humör!


Har mycket ideer nu! mycket projekt på gång! trist att allt ska kosta pengar!! :)
Var på ikea idag och inhandlade lite kraffs som behövdes till ballis.
Men nu har jag blivit osäker på hyllorna dit ut om vi verkligen ska ha dom,
Jag vill få plats med mer saker ljus,blommor osv och då behövs det större eller helt
enkelt andra  hyllor.
Hmmm....

hehe lilleman var så rolig idag! :D han satt och badade och hade mysigt!
antagligen för gosit och varmt så han tog och bajsade i vattnet :D hehe! och han var så nöjd!
jätte kul tyckte han men mindre tyckte pappa :D som fick ta reda på det.

nej det kommer en dag imorgon också så jag hör av mig! hejdå!

Kommentarer
Postat av: Joss

haha så kul o ta reda på det ;)

2006-06-27 @ 22:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback