min dag

Startade 06:00 då Anders klocka ringde,vi låg kvar till tio över,då hörde vi att lillfisen var vaken också.
Anders klev upp tog hand om oskar innan han skulle fara på jobb.

Jag och oskar startade vår dagliga morgon prommis 07:50 idag! skönt att kliva upp och gå
ut på nästan en gång! inte så mycket bilar och ljud igång än.

Under dagen fick oskar feber :( mindre kul så vår planerade städdag blev lite satt åt sidan hehe.
tog hand om det då anders kom hem, vi lagade köttfärssås och spagetti till middag! snabbt och enkelt! +gott!

Oskar har somnat och jag sitter här och försöker blogga :D
ska gå in till anders och se lite tv sen är en dusch högsta prioritering!

för kl 21 är det LAS VEGAS!

ja det var min dag det!

ha det mys!

Kommentarer
Postat av: Joss

jag har missat febern, ær det tænder tror du? stædning ær inte allt.jag førsøker iaf intala mig att den kommer på en lægre prio æn nu senare, då kanske folk får komma hit fast det ær lita kaos ;)

2006-06-14 @ 22:16:09
Postat av: hannaevelina

ja han har ju feber nästan varannandag så det måste bero på tänderan uppe.

2006-06-15 @ 06:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback