IKEA blev det idag!


Oskar och jag har städat och tvättat idag, han åker bara fortare och fortare i sin
gåstol nu :) nästan kör över än ibland! hehe
Skönt att få städningen gjord,har vi rent och fräscht när vi kommer hem efter midsommar :)

Rolig nyhet! Nisse och Annika hänkar på dom med på midsommar hem till min mamma :)
precis som ifjol!
dom tar husbilen med sig!

efter lite slit åt vi lunch och drog på ikea. Oskar kämpade vaken och kikade lika mycket som jag på alla saker runt omkring :)
Blev en del saker inhandlat,men hittade dock inga bra gardiner att ha för garderoben!

Nej en dusch vore inte fel nu! och lite tv (lasvegas) sedan :)

Kommentarer
Postat av: Joss

jag har sett fina gardiner men vet ej var de køpts, bara hængt i skyltfønster på mækarfirmor o så... ljusa med ringar (vita/genomskinliga)

hur mår foten nu eter dagens bravader?

2006-06-21 @ 20:27:49
Postat av: Joss

FL ær så segt så jag tror jag bli gaaalen!

2006-06-21 @ 20:28:35
Postat av: hannaevelina

det går så segt fl! kommer aldrig in nån gång känns det som! förmodligen något som är fel.
ja foten och benet är helt okej ändå.

2006-06-21 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback