trött och nyklippt mamma

Tänkte att jag skulle ta en bild på den nya frisyren men jag ser inte helt klok ut :)
Jag är helt slut efter en stressig dag!
Oskar vaknade 05 blev ororlig och hade svårt att somna om,tror
han kände av hungern snabbt eftersom han ej somnade om.
Så upp 06 för välling sen somnade lillen om 06:30 ca en timme sen upp och leka med mamma som
låg som en sill i sängen.
Vet inte vad det var men jag kunde knappt få upp ögonen!! det var jätte jobbigt. Tur
att oskar är gosig nu på morgonen så han vill ligga kvar en stund och kramas! :)

Idag stan för att inhandla julklapp år anders men det fanns ej något
utav det jag tänkt mig :( så nu vet jag inte alls vad jag ska ta mig till! någon som har tips?!

Har mycket kvar att fixa inför jul och vi ska försöka fixa allt i morgon!!! :) puh!
Jag och oskar ska försöka dammtorka och göra sånt klrt sen tar vi dammsugningen och torkning av
golv på lördag förmiddag. Ska försöka att stressa lite mindre imorgon,och defenitivt hinna med
en promenad och få friskluft!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback