Snart kommer anders hem!

jag och oskar är så spända! vi har längtat efter honom så
otroligt mycket!
så skönt att han kommer hem idag!
Samtidigt är det nyttigt för oss att vara ifrån varandra lite så man
får sakna lite,för det blir ju så härligt då man träffas igen!
jag tror det finns risk att jag kommer att grina då oskar kommer att
se pappa komma hem! :)
Han blir jämt glad och skyndar sig mot dörren då nyckeln sätts i låset :)
hurra! för då kommer pappa den största och bästa lek kompisen ever!

Då hamnar jag oftast vid spisen medan dom kör sitt race! :D hehe mina
två bästa och finaste pojkar!
tänk att man kan vara så himla lycklig och nöjd som jag känner mig nu!
jag hoppas att alla mina vänner också får känna så!
för det är oslagbart att vara en liten stark familj! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback