Gröt och avkoppling

Är vad jag ska försöka med nu! innan jag måste åka till
apoteket och  inhandla så det finns till "bra att ha skåpet" i köket.
Det har nämligen tagit slut på medikament där nu efter att vi i omgångar
har blivit sjuk.

klockan 14 hämtar jag Oskar på dagis! känner mig lite mer motiverad till
allt idag än vad jag gjorde igår.
Trots en vaken natt inatt så är jag bra mycket piggare!

Lite egen tid hjälper ibland. Även om jag inte gör mycket vettigt
alla gånger.
men har i alla fall plockat lite i skåpen,tvättat,bäddat sängarna och plockat ur diskmskinen.
Men det kan vara skönt det med! det är sånt man inte hinner med
i vanliga fall! Lite lugn och ro fö mig själv! Puh!

Det tar verkligen på krafterna att vara småbarnsmamma! det är inte en dans på rosor och gosigt jämt!
ibland kommer jag på mig själv! med att nästan vara ursinnig,stressad och lättirriterad!
Kroppen reagerar som man aldrig hade trott innan att den skulle göra.
En mor får vara med om mycket!
medgångar och motgångar! en hel del av dom dessutom!
det är bara att kämpa och tänka på vilken härlig liten familj vi är som klarar
allt tillsammans! :)

Nu kallnar gröten! ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Karin O

Hej! Vilken fin bakgrund du har! Får man fråga vart du hittat den? (Jag ska inte plagiera men behöver tips om vart man kan hitta, jag har sökt men hittat föga...)

Ha det gott!

Postat av: Karin O

Hej! Vilken fin bakgrund du har! Får man fråga vart du hittat den? (Jag ska inte plagiera men behöver tips om vart man kan hitta, jag har sökt men hittat föga...)

Ha det gott!

2006-12-08 @ 10:17:14
URL: http://karinolsson.blogg.se
Postat av: hanna-evelina

det är bakgrund som finns här på blogg sidan under iställnngar tror jag,jag valde den där i alla fall :)

2006-12-08 @ 11:12:52
URL: http://hannaevelina.blogg.se/
Postat av: josefine

ja morsrollen är tuff men mest härlig :) Du gör det jättebra!!!!

2006-12-08 @ 12:11:42
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback