städknut och jag ingen snygg kombination

Men den har minsann hängt med mig hela dagen idag! praktisk men ful på mig! haha
Imorse tog jag och Oskar en sovmorgon till halv åtta. Oskar kom in till mig vid halv sju sen somnade vi om till bolibompa.
Vi fick besök nästan direkt när vi vaknat av morbror henrik som skulle låna datorn lite och fixa. Sen kom morfar på besök så jag fick gå ut på powerwalk i solen själv :) LYX! solen värmde så härligt synd att den är på väg att försvinna nu redan. Men jag har i alla fall fått lapa i mig friskluft och laddat batterierna.
Vi har dammsugit och tvättat sen kom mormor hit och åt lunch med oss. Pankakor! :)
Nu ligger Oskar och vilar och jag har tränat lite i tv-rummet och nu är det dags för en dusch! för sedan bär det av ner till farmor en sväng och jag måste tröttsamt ner på stan och köpa jeans! nya byxor till jobb tänkte jag!
Det var dagens sysslor och händelser! inte så mycket spännande kanske men nog så lugnt och skönt på en ledig dag!
Sen väntas jobb hela helgen!! medan mina grabbar är lediga,trist!
Men jag och Oskar ska ha våran myskväll ikväll för Anders ligger borta på jobb och kommer hem i morgon eftermiddag. Så det blir lite salta pinnar och mums för oss ikväll! Vilken tur att jag hann gå u toch gå idag för då känns det redan så mycket lättare att äta lite gott ikväll!
huva det är verkligen illa hur jag resonerar! men jag tycker inte att vi gör annat här hemma än att mumsa på gotta om kvällarna lite för ofta!
hehe nog skrivet och babblat! ska duscha nu så jag känner mig fräschare!

have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det är hopplöst när dom skämmer bort så där..

Trivs superbra på nyjobbet :) Lite jobbigt är det
väl att jobba till stängning nästan jämt men det blir annat schema nästa månad så jag håller nog ut.. hehe

Hur är det med er då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback