tog mig i kragen!

Har funderat hur jag ska göra med denna blogg. Jag tycks inte kunna finna tiden längre att sitta
vid datorn som jag gjorde förut. Jag har så mycket att göra då jag inte jobbar, Jag vill vara med Oskar och familjen i sig så mycket som jag kan. Min lediga tid är så sällan sammanhängande så det är svårt att verkligen få känna sig ledig någon gång.
Men kanske jag ska ge det bara nån kort stund om dagen. Som nu innan det är dags att göra en kraftansträngning och kliva upp och gå och borsta tänderna och lägga sig för natten!
Det kan ju faktiskt vara ganska skönt att samla lite tankar och annan allmän fakta som sker i mitt liv eller i min omgivning. Varför inte försöka glädja någon med lite nöje.
Slut skrivet för ikväll. Ska ta mig en funderare som sagt och om jag återkommer så blir det nog med ett vettigare inlägg som tillför lite  mer.
Godnatt där ute!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Bra! Skriv mer! Jag kollar den här bloggen nästan varje dag, och ikväll tänkte jag "äh, hon skriver ju aldrig ändå" och så var det ett inlägg där. :)

2008-02-28 @ 23:57:36
Postat av: hanna-evelina

hej hej! det känns lite mer motiverande att skriva när det faktiskt är någon som läser :)

Postat av: angelica

jag läser juh också!! :) kram

2008-02-29 @ 17:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback