En utvilad mamma

Idag vaknade jag av mig själv kl 06 och tänkte vad är det nu då när jag inte kan somna om!
Jag vred och vände men när anders klocka ringde var jag redan vaken.
Kände mig otroligt pigg och laddad med energi att göra allt jag kvällen innan satt upp som mål för dagen.
Först göra en redig frukost och få i Oskar, Sen leta efter ena snutten som jag ej fann,Troligen är den tappad på Ikea igår. Vi som aldrig har slarvat bort en snutte!
Sen göra iordning Oskar och se lite morgon tv med honom. Faktiskt en väldigt skön och slapp morgon när man inte måste göra sig själv klar samtidigt!
Efter jag lämnat Oskar på dagis så har jag tagit mig en skön power Walk med härlig sol i ansiktet!
Det här behövde jag verkligen för att orka med dagens och kvällens jobb. Stänger nämligen ikväll och det är aldrig speciellt kul på en fredag.

Nu kombinerar jag lite bloggande,våra bästa år och en god frukost!
Dags för mig att avsluta och hoppa in i duschen och sen bege mig till jobb
Jag ska försöka sätta mig ikväll och uppdatera med lite bilder sen ja jul kanske och allt där efter :)
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul med uppdatering!:)
Kramkram

2008-03-03 @ 21:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback