trött och nu dags för byrå montering

Sitter hemma i soffan och pustar ut efter mycket jobb som resulterat i trötta ben och armar.
Jag känner att jag verkligen skulle behöva ta tag i träningen igen och jag känner att jag vill det men att tiden inte riktigt räcket till just nu. För mig är prio ett familjen jag träffar dom sällan nu. Har inte träffat mamma på länge och det känns inge roligt alls.
Men snart är det färdig jobbat på jysk och Willys och jag kommer att få bättre arbetstider och om inte annat
mer regelbunda tider så jag planera något jag med. Jag har varit ledig en helg på 12 veckor och kommer att jobba hela oktober nu. Bra med Väskan är att vi lägger schemat själv en månad i taget,då hinner man planera in sånt som är viktigt.  Jag ser verkligen fram emot att börja där och framför allt få vara med och bygga upp butiken ute i birsta. Nytt och fräscht runt omkring! :)

ne tillbaka till nuet. Oskar ligger och snusar nu och Anders kom precis hem och vi ska släpa in kartongerna in till tv-rummet och börjar montera byrån till sovrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback