redan julmust!

Jag har redan smuttat på julmust! jag köpte en liten flaska idag. Guuud så god den var! men synd bara att jag vet med mig att jag kommer att bli less innan julen är över och sen kommer ju påskmusten också! haha.
Ikväll har jag och Anders varit och köpt presenter till Oskar som fyller 2 på torsdag! :) så kul att handla till honom när man vet att han blir så glad över allt han får! jag har faktiskt inte köpt endast leksaker,han har fått lite kläder och pyjamas, lite smått och gott!
jag shoppade lite till mig själv idag också. En gammelrosa söt kofta från lindex och ett par svarta stuprör därifrån. Som är mjuka och sköna!
Dock ingen bild än! det hinns inte med. får se om jag hinner senare mellan allt stök och fix här hemma :)

Kommentarer
Postat av: angelica

skoj med shopping!!! vilken fin halsduk du köpt! mysig! vill ha... :) kramkram

2007-10-22 @ 20:09:49
Postat av: angelica

ska hitta ngt bra till min prins när han fyller år!!! :)

2007-10-22 @ 20:10:24
Postat av: hanna-evelina

ja visst är den mysig! fanns i flera färger.
heeh han blir nog glad vad han än får! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback