Vaken tidigt

kunde ej somna om vilket kanske lär kännas sedan. Min hosta var inte lika intensiv inatt men jag tror inte det var hostmedicinens skull. För den tog jag var 21 tiden och hjälpte inte mycket. Det blir inge sista jobb för mig på jysk den här helgen,behöver vila då jag känner mig helt slut i kroppen. Det känns bättre att försöka vila och bli riktigt frisk istället. Ganska skönt faktiskt att vakna före de andra i familjen,sitter och bloggar i sängen med totalt mörker. Ska snart väcka Oskar,inge bra att han sover för länge för då kan han inte somna på dagen och det resulterar i en jätte trött kille på eftermiddagen. Vi åker nog hem till min mamma idag och myser ute i skogen. Jag har en del saker jag måste å igenom när jag kommer dit. Rensa ur alla kartonger med kläder efter Oskar. Har kommit på att jag faktiskt inte kan spara allt! det tar  plats för stackars mamma.
Nu längtar jag efter varm choklad vilket känns helt onyttigt! jag har nog gått upp det två kilon jag kämpat med under dessa dagar då jag gått hemma. Känner mig försoffad och vill absolut inte vara sjuk nå längre! Vill kunna gå ut och preomenera som vanligt innan snön täcker allt ute. Nej nu blir det ett långt och tråkigt inlägg för er att läsa.
Hoppas ni har en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback