Hela veckan....

Måndag morgon! upp tidigt första dagen på nya jobbet. Spännande! mötte Maria,Urban och Mikaela :) Jobbade med butiken hela dagen åt god lunch och sen fortsatte vi med inredningen.
Mycket som ska göras i butiken. Tisdag,Onsdag,Torsdag och Fredagen bestod av samma sak,mycket byggande av inredning och väsk uppackning. Vi har handlat och inrett fika rum och toalett som vi vill ha det! :) Långa dagar med start klockan 08 och hemgång på kvällen. Vi har fortfarande mycket kvar att göra innan öppning på Torsdag. Men vi har ledigt i helgen och det känns att det behövdes! Så min förkylining får en chans att lägga sig.
jag har jobbat mycket den här veckan och saknat mina grabbar hemma, så den här helgen myser vi tillsammans hela tiden. Varit på Ikea idag och handlat till badrummet. luncht och sovit en stund alla tre. Sen stor handling för till veckan hinns det inte med. På kvällen lite mys i soffan innan Oskar skulle sova, och nu sitter ja och Anders och mysig i soffan framför film men jag passar på att blogga lite också. Vi har varit duktiga och skruvat ihop nya inredningen til badrummet. Så nu kan vi väl äntligen säga att det är klart där! :)
Det var väl hela veckan i korta drag och helgen blir som sagt mys med Anders och Oskar. ingen stress!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej där! Är lite trött pga helgens jobb och lite förkyld men annars är det bara bra, hur är det med dig, piggnat på dig ännu? Hoppas det. Jaså? ligger ni också där vid pressbyrån?
Ha en mysig lördagskväll :)

Postat av: emma

vad skönt då :)Vi öppnar den 22a så vi startar med butiken den 19e. Men visst öppnar ni den 15e? Är det mycket att göra innan öppningen? Vad kul! :) Hm skulle ligga där nånstans också va? Det kommer säkert bli jätte bra nät allt är klart!

2007-11-10 @ 23:22:08
Postat av: Anonym

Vet du om de kommer behövas extra anställda?

2007-11-12 @ 22:30:46
Postat av: hanna-evelina

Inte som jag vet nu,men kanske kommer att bli aktuellt lite senare.

2007-11-13 @ 21:50:51
URL: http://hannaevelina.blogg.se
Postat av: emma

vi börjar imorgon och öppnar på torsdag, det känns jätte roligt och spännande. såg att vi låg vägg i vägg med er :) trivs du bra?

2007-11-18 @ 21:58:06
Postat av: Barbara Glenn

Dear Hanna,

I reeceived your e-mail asking me about the magic dot. The magic dot is a high frost loose powder that is placed smack in the middle of you eyelid. If you would like me to send it to you . Mail me your address and I will mail it free to you. MY address is Bije Cosmetics-2851N.E. 183 st. ASpt.1907 Aventura Florida,33160. or call me at 305-9369099. Thank you

Sincerly,

Barbara Glenn- Pres. Bije cosmetics

2007-11-18 @ 22:20:22
Postat av: Anonym

Tack :) Köpte det på hm trend då jag var i Stockholm. Jag kikade in idag och tänkte heja (vi har ju börjat med butiken idag) men såg dig inte, tar en kik imorgon igen då :)Kan vara skönt med en ledig dag ibland, jobbar du 75 eller 100? Ha en trevlig kväll, kram

2007-11-19 @ 21:58:19
Postat av: Linda

Saknar ditt bloggande :)
Är inne o kollar varje dag,tycker att din blogg e så intresant! Kram Lind

2007-11-20 @ 08:19:33
URL: http://spjalle.blogg.se
Postat av: hanna-evelina

hej linda!
jag är oftast bara inne korta stunder,hinner inte sitta vida datorn så mycket nu. Jag saknar det ltie jag också. Alltid ett bra sätt att skriva av sig lite. Ska försöka knåpa ihop lite :)

2007-11-20 @ 20:15:04
URL: http://hannaevelina.blogg.se
Postat av: angelica

hallå hallå! :) uppdatering tack! :D

2007-11-22 @ 21:00:18
Postat av: hanna evelina den andra ;)

nämen tja!

snubblade in på din blogg av misstag, skulle in på min egen, det skiljer bara ett "s" på slutet ;p
heter du hanna-evelina i dubbelnamn eller hur ser läget ut? :)

nu är min blogg lösenordsskyddad..
så vill du svara är det bara att skriva in:
anv: hannas
lös: itrustu

/hanna evelina ;)

2007-11-23 @ 17:52:48
URL: http://hannaevelinas.blogg.se
Postat av: emma

Hej där! Öppningen gick kanon bra, mycket folk och mycket att lära men det är bara kul :) Har du hunnit vare in och kika något? Hade ni också mycke folk? Vad gör du en lördagskväll som denna? Själv ska jag hoppa i säng strax då jag jobbar öppning imorgon. kramar

2007-11-24 @ 23:41:45
URL: http://emms.bloggagratis.se
Postat av: Cathrine

Nu måste du uppdatera Hanna!! =) Hoppas att allt är bra med er!! Kram!

2007-12-29 @ 21:35:05
Postat av: Linda

Väntar fortfarande på en uppdatering! Kram Linda

2007-12-30 @ 10:54:17
URL: http://spjalle.blogg.se
Postat av: Emma

Gott nytt år! :)

2007-12-31 @ 12:09:56
URL: http://emms.bloggagratis.se
Postat av: Elin

Blogga då!! :)

2008-01-23 @ 22:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback