känns som fredag!

önskar att det kunde vara det också! det betyder att det snar är helg och att
vi ska mysa och fixa! Nu kommer snart min första lön :D så kul! då ska det handlas! hehe.
En del sommarkläder men också en del hem. Måste fixas med badrummet också.
Jag har nyss kommit in efter skön powerwalk i sol och lite blåst! tok skönt väder att gå i för det svalkar
skönt i ansiktet!
Håller på för fullt med storstädning här hemma,vill ha fräscht hemma tills på måndag då jag fyller år och det komemr släkt och vänner.
Det blir inte lika mycket städning nu som förut då jag var mamma ledig : men det har ju
sin förklaring!
Nej ska återgå till tvätt och dammningen. Ha en strålande dag!
hejdå!

Kommentarer
Postat av: josefine

GRAAAAATTIS GUMMAN!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback