Söndag morgon och strålande väder!

Så härligt att vakna upp och se solen skina!
Nu känns det som våren har kommit,hoppas det hinner
tina bort mycket snö under dagen och att det här vädret håller i sig! :)

Snart kommer mamma och Göran och det är dags att
fortsätta med badrummet.
Frågan är om vi hinnet med att lägga golvet,eller om Anders får göra
det själv.
Han tycker det är så roligt att göra allt själv :)

Nu sitter mina älsklingsfisar inne i tv rummet och spelar musik och
leker i lektältet!
Oskars nya myshörna!

Jag ska passa på att göra någon nytta! sen funderar jag på
om jag verkligen klarar av en promenad med halsen :(
Vill så gärna gå ut i alla fall!

jag uppdaterar lite sedan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback