Hemma igen!

Känns som en otroligt lång helg det här!
Vi kom nyss hem från svärmor. Har varit där på middag men
vi fick gå hem tidigare för Oskar fick feber och blev jätte hängig.
Han sovet nu och jag hoppas han slipper bli så sjuk.
Han är hes och hostig så ska ringa på BVC imorgon och höra om dom
har något mot halsen.

När Oskar blir sjuk så blir allt upp och ned. Han vill ha mycket närhet och somnar helst med
mig i soffan.
Han äter oftast ingenting mer än vatten och välling vilket ändå är jätte bra gjort
av honom! Vätskan är så viktig vid feber.
Hoppas han sover av sig lite under natten!
Jag har redan ställtmig in på en dunder natt och ska lägga
mig tidigt ikväll i hopp om att sova lite i alla fall.

Imorgon är vi nog hemma här bara det är inget dagis imorgon ändå.
Morfar kanske kommer och hälsar på. Han brukar göra det på måndagar
då vi är hemma.
Det blir nog inget dagis på tidags om Oskar är såhär. stackars lill vännen!
Han som tycker det är så kul på dagis nu!
Ursch vi skyller på det här tråiga väder som kom in över oss!
Förde med sig sjukdom också!

Nej ska försöka göra något vettigt och inspireras att skriva om något roligt
sedan då jag återkommer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback