lite bilder sen igår

       

    

Kommentarer
Postat av: josefine

ÅÅÅ fina bilder! Är det hanssons dam som sitter bredvid honom? Vilken vacker mörkhårig tjej inne på Oskars rum, riktigt fint hår! Du var supersöt du med, o du o Anders ser kära o lyckliga ut, DET glädjer mig. Puss o
ha en fin söndag!

Postat av: hanna-evelina

tack så mycket! :) ja det är hans dam det Elin heter hon :)

2007-07-29 @ 12:19:00
URL: http://hannaevelina.blogg.se
Postat av: angelica

vilka fina bilder! ja det blev en lyckad kväll, så trevligt! fin bild på dej, mig och fia! måste få =) nu ska jag ploca lite, men inte anstränga ig för mycket för det är juh faktiskt bakis söndag!! =) haha! hörs sen. kramkram

2007-07-29 @ 15:26:05
Postat av: angelica

vilka stavfel jag gör =) det ska juh stå plocka och mig såklart! =)

2007-07-29 @ 15:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback