Nu är det nästan färdigt i sovrummet!

lite kvar att fixa om. Det ska in ett nytt datorbord. Enkel vit bordsskiva från ikea med stålben.
Så litet som möjligt vill jag ha det!
Sen ska det tapetseras om men det får vi göra efter vi är klara med badrummet!
Snart är det dax för det måste bara ha klartecken från hsb när det
gäller flyttningen av golvbrunnen.

I veckan planerar jag att ge mig på att hitta nya gardiner till köket,det ljusa som jag
hade före julgardinerna är egentligen för korta. jag måste ha panellängder som
är 240. klurigt att få tag på men hemtex och ikea har ju 3 m långa.
Ska kika där hos dom.

Känner att det snart är dags att ta bort julgranen tror jag kommer att göra det mot helgen.
kruxet är ju att vi knappt kommer in i vårat förråd för tillfället för där
står en nyspis och toalett och blokerar!!!
och julkartongerna finns såklart längst in! OTUR för Anders! hehe

Det känns så mysigt att bygga upp ett hem tillsammans, vi tar lite i taget,sparar och planerar :)
charmigt ibland det med! känns så värt det då man sparat ihop till något :)
jag önskar att jag kunde få ett jobb! vill också kunna bidra mer till vår lilla familj!

Snart börjar det bra på tv! då finns jag där till 22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback