KVÄLL

åter igen! dagarna rullar på fort nu!
längtar redan till våren!
Är helt inne på att köpa nya ljusa gardiner till köket! :)
ska åka ut på hemtex imorgon och kika där.
De röda julgardinerna ryker snart!

sitter och väntar på att mannen i mitt liv ska komma hem och
kramas med mig i soffan! killa på benet och se tv tillsammans.
myssugen och vill ha lite sällskap nu!!

Imorgon ska oskar på dagis igen,tror inte att det kommer gå bättre då heller.
Men han ska bara behöva vara där fram till lunch då kommer
jag och hämtar honom så kan vi äta tillsammans hemma och vila lite :)
Så mysigt  att sovabrevid Oskar.
Jag blir så lugn av att ligga och snusa på honom och hans snuttefiltar!
tror jag ska be och få låna en sån av honom hehe.
Kanske jag sover bättre om nätterna.

Mina nyårslöften går toppen än så länge! och det känns verkligen stort av mig!
ska se till att det fortsätter såhär!
för jag mår så bra och är så glad! :)

Nu ska jag hinka i mi glite vatten för jag anar ett sötsug :)

kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gissar att ditt nyårslöfte är att äta & träna nyttigt och sunt?? =) Tycker inte du ser ut att behöva det dock!

2007-01-08 @ 21:08:08
Postat av: hanna-evelina

nja inte riktigt men delvis :)
självklart att jag vill träna mer än jag gjort!
men mina löften ligger lite djupare.

2007-01-08 @ 23:10:18
Postat av: angelica

vet jag vad dina löften är?! =) vi har juh pratat om det o jag har typ samma fast det ena ska jag minska på o du öka =) hahah! om vi tänker på samma =) rings imorgon bitti innan träning, typ 08.30! hua! :P god natt! puss o kram!

2007-01-08 @ 23:14:50
Postat av: hanna-evelina

ja du vet nog tror jag :) sen det vanliga träna mera!

2007-01-09 @ 12:40:51
Postat av: momma

ja det var bra att du köper gardiner!!!DET PIGGAR OXÅ UPP

2007-01-09 @ 20:38:09
Postat av: momma

akta så du inte får träningsvärk av att stryka gardiner......

2007-01-09 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback